lördag 3 mars 2012

Skrikande tjejer på lektaren...


Jag och Inez hejjade friskt på Fole klass 3 idag. Det var först semi sen vart det spel om tredje plats. Klassen kom 4:a, vilket är grymt bra!
Jag är nog ganska pinsam i mitt hejjande. Tom Uffe sa åt mej. Haha... fattar inte vad grejen är. Klart man ska hejja, ellerhur?


Adam e en jäkel på att dribbla! Lite mer övning sen e han som Zlatan! =)

Inez hejjar på ADAM, fast det är ett annat lag på plan! Haha... bra att hon vet VEM hon ska hejja på!

Tyvärr vart det inga mål, fast det var nära.

På kvällen har vi haft besök av Maria, Fredrik och barnen. Oskar är kvar och sover över.

Imorn blir det en ridtur med Li. Håller tummarna att vädret är lika fint som idag! (Hade för första gången i år converse på mej!)=D
Sen på kvällen e det jobba som gäller, så jag kanske inte skriver på några dar.

(Fattar inte varför mitt typsnitt blir knas!) =(

2 kommentarer: