söndag 5 februari 2012

Liebster blog.


Tjoho! =) Jag har fått mitt allra första award i min blogghistoria. =)
Förs och främst vill jag tacka Christin <--- för den! =)
Sen vill jag tacka alla som läser min blogg. Ni är otroligt dåliga på att kommentera (vilket gör mej lite ledsen), men jag kan ju se att det är ett gäng som kikar in här varje dag.
Vet också att översättarknappen till arabiska används flitigt.

Vad är nu allt detta, Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och denna kan endast ges till de bloggar som har mindre än 200 följare/prenumeranter.

Så om du får denna, ska följande göras:

-Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
-Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
-Sen hoppas att de lämnar utmärkelsen vidare.

Mina awards går till:

Ellen och Jag <--- En cool mamma med grymt bra klädsmak, som skriver om shopping, fika och annat skoj . En blogg man blir glad av.

Linda-Mamma till Alfred <--- En skön tjej som driver två bloggar. Här skrivs det en del om renoveringar, lille Alfred och hundarna Greven & Texas.

Gotlandsliv <--- Nästan på gränsen att jag inte får nominera denna blogg. Vilken tur jag har, för det är en av mina absoluta favvisar! Här skriver Carro om livet här på ön. Om sina två små ögonstenar, inredning och mycket fina och bra tips! En blogg i världsklass!

Den Vita Drömgården <--- Från en skiss till en verklighet. Här har jag följt familjens bygga. Inte ett vanligt litet husbygge, utan ett bygga på en hel gård. Och vilken drömgård sen!

Mucklans livspussel <--- Här skriver min fina fru om sin familj och vardagspussel. Här kan jag snoka i nästan allt hon gör.

4 kommentarer:

  1. Åh tack fina du!! Vad glad jag blir! :)

    SvaraRadera
  2. Tack Mima för att du nämner min blogg. Så roligt att man kan inspirera och glädja andra (vilket du också gör).
    Ha det underbart i kylan - klär man sig ordentligt så är det faktiskt helt OK - det är så vackert ute!
    Må absolut bäst!
    Heidi
    på Den Vita Drömgården http://vitadromgarden.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Åh har redan fått denna en gång men jag länkar till dig med där;)Tack fina du!!
    Åh glöm inte att skriva om bloggboken om du vill ha hem för jag vill ju att den skall gå t gotland;)

    SvaraRadera
  4. Åh tack gumman, du gjorde min snöiga dag i Malmö <3

    SvaraRadera