tisdag 24 januari 2012

Öroninflammation och dåliga värden.

Idag pallade jag mej till vårdcentralen med Inez och Adam.
Barnen va "ok" enligt doktorn och slapp medicinering.
Själv har jag åkt på en tvåsidig öroninflammation (+ förkylningen jag hade sen innan).
Så nu äter jag kåvepening och har fått massa små tips av Elias sköterska på telefon. Hon e allt söt hon "våran" Lena på barnmottagningen på lasarettet!
Jag hör nästan ingenting å har superont!

När det gäller Elias så har han fortfarande låga värden.
Han hade 5 förra veckan, men nu har han under 5. Man ville fortfarande inte behandla, eftersom om man gör det för ofta så försvinner plättarna ännu snabbare.
Dock blöder han i tandköttet efter att han borstat tänderna. Igår blödde han i två timmar.
Därför bestämde man idag att han ska behandlas imorgon.
Så han blir inlagd imorn och får behandling.


Kan ju nämna att jag är glad att jag inte är prövningsanställd någonstans! Hade aldrig fått ett jobb, me tanke på hur vi haft det dom senaste månaderna.
Nu hoppas jag snart att det vänder. Det känns så, och jag tror det! Nu jävlar ska vi bli friska!
Saknar mina inlägg som inte handlar om sjukdomar, eller tråkigheter!


1 kommentar:

  1. Gud så tråkigt.... Vet hur det känns när man tycker att man bara bloggar om tråkigheter, men vips så är du i SYSTUGAN igen och det är allt detta glömt!
    kram!

    SvaraRadera