fredag 20 januari 2012

Sjukstuga, igen.

Både jag, Inez å Uffe är febriga, hostar å har ont i halsen.
För mej är det en rekord i att vara sjuk. Har nog aldrig haft så många förkylningar i hela mitt liv som jag haft denna säsong. Hoppas på att denna är slutspört. Jag brukar dock ha en på vårkanten och en på försommaren, men dom vet jag om.
Inez är däckad av sin feber, och hostar jättemycket.
Uffe kämpar på å går till jobbet ändå.

Soffhäng å pippi (både i famnen å på film) är det vi sysslat med idag, jag å Inez.

4 kommentarer:

  1. Tack vännen <3 ja tre är väl ganska lagom ;)

    Krya nu på er, nu räcker det med sjukbasilusker!!!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Alfred är jätte snuvig här o det är full snöstorm..Hoppas ni kryar på er snart!
    Ja mumma var dom där kakorna,livsfarliga!

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att ni är sjuka igen :( Krya på er! Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är skit svårt det där med killnamn, tjejnamn hade vi klart.. men killnamn velar vi mellan fyra-fem stycken.. just nu är det Hugo som "leder" :)
    det blir syskonvagn, en Bugaboo Donkey!!
    hoppas ni mår bättre godingar!!!

    SvaraRadera