söndag 11 december 2011

Ny hobby.

Jag har köpt stansar. Har tänkt på det ett bra tag nu, eftersom jag ville stansa in våra första bokstäver på handukshängaren.
Testade även på läder, och OJ, va snyggt det blev!

Uffe fick ett armband med alla 4 barnens namn och födelsedag på.



Hästarna fick sina namn på sidan på käkremmen. Är nöjd med resultatet, trots att jag inte är van. Nu ska jag träna så att jag kanske kan ta beställningar.

Alla killarna har idag (efter ganska mycket tjat av mamman) plockat in allt virke i garaget. Sparat på mitt bäckenben har jag gjort!

Medan dom gjorde det så bakade jag.

Inez kollade på Pippi (såklart). Tror jag har hört pippisången minst 70 ggr idag. Å så lägger vi på dom hundra gångerna som hon själv sjungit. Tänk att alla barn går igenom en "pippi-period". Iaf mina.

Nu blir det mat. Gör Marockanskt, när jag ändå har massa saffran hemma.

Maffian.

6 kommentarer:

  1. ALLA MÅSTE hjälpa till när man bor på en gård, det är inte meningen att du ska bli helt utsliten!

    När jag kommer ska jag plocka pinnar o läsa sagor o hjälpa till med läxorna o kanske sy lite om jag orkar.

    Vad trevligt när ni sitter i ring med bollen! Helmysigt ser det ut!

    Saffran e visst billigt i år!

    Nu var alla killar duktiga som hjälpte till med plankorna! Du är alltid duktig!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Det där med att stansa var verkligen en jättekul idé! Finns det andra tecken än bokstäver o siffror?

    SvaraRadera
  3. Åh läckert. Har med stansar hemma använda en gång,hehe..Men det är kul!Men kommer nog inte ha så mkt tid till att stansa just nu;)
    Ja men Folksam är bra tycker vi med, men sedan beror det ju helt på vem man frågar. Alla har olika upplevelser av försäkringsbolag..

    SvaraRadera
  4. Så himla snyggt gumman!
    Bra jobbat!
    kram!

    SvaraRadera
  5. Åh, jag vill också köpa stansar !! Jättefina armband !

    SvaraRadera