söndag 25 december 2011

Min fina ängel.

Min fina vän Annica körde hela vägen från sin socken till min, bara för att ge mej bla denna fina skyddsängeln!


Hon är en fin fin vän, som har ställt upp gång på gång för mej när "nöden" har vart å knackat på. Som det så fint heter " i nöden prövas vännen" har jag fått pröva från båda håll. Det är inte alltid dom man tror ska ställa upp som gör det, och tvärt om. Kanske inser hon inte det själv, men för mej betyder det oerhört mycket! Samma när det gällde Ulrica & Emma som kom förbi på sjukhuset. En sån liten grej betyder jätte jätte mycket!!!! Dessutom när jag vet att folk är stressade (dan före dan) så visar det ännu tydligare vilka som bryr sej. Tack fina människor att ni finns! Lite kan betyda mycket! Ett telefonsamtal tex.

Skyddsängeln har jag med mej i fickan hela tiden. Visst är den fin!?

1 kommentar:

  1. Jättefin! Och du, goda vänner får man inte, dom förtjänar man... kram!!

    SvaraRadera