måndag 26 december 2011

Tända ljus i vårt hus.

Idag har det vart storm runt om i vårt avlånga land. Vi har karat oss rätt så bra. Vi är ju vana vid blåst, så det ska mycket till innan man höjer på ögonbrynen. Men det verkar ha vart värre runt om i landet. Vi har iaf haft 8 plusgrader, helt ok! Elen har vi åxå haft.

Jag va inne en sväng i stan för att jag skulle kolla rean. Hittade inget alls som passade mej i smaken. Dock sprang jag in på kustnära (inredningsbutik) eftersom jag fått ett presentkort av min käre make där. Hittade min lyckta, som jag letat efter överallt! Gissa om jag vart glad! =) Va ute efter en lyckta som skulle vara lite Marocko. Det har vart svårt. Hittat några, men dom har vart såna som man ska hänga. Jag ville ha en golvmodell modell lite större, men inte för stor.
Så när jag gick in så stog den bara där å sa heeeej Mima, här är jag!
Köpte även en gästkrok och en lite söt borste. Å ändå har jag hela 601:- kvar att handla för! =D Wehoo...


Titta va fint det vart i badrummet. Ett vaniljdoftljus vart det i den nya lycktan.

Massa ljus, trots att vi har el. Mysigt. Ikväll (om jag hinner) ska jag sy några kuddar till soffan här inne (den man ser glimten av till höger).

2 kommentarer:

  1. Nä men ooooh så tjusigt! Helt enkelt klockrent! Så roligt!

    Nu vänder det, ska du se! Vi går mot ljusare tider nu!
    Puss o lycka till med kuddarna!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint badrum och så härligt sken det blir där av alla lycktor!

    SvaraRadera