fredag 2 september 2011

Total lycka, trots massa otur.

Ja, idag har jag både gjort illa mej själv och bilen. Men det gör inget, för just nu lever jag på detta! =) Se mina damer och herrar! Mitt hus har fått ögon!

Här ser ni mitt köksfönster, som kommer att vara över diskhon. Utsikt på uppfarten så man har koll om någon kommer. =)

Stackars mina snickare, och stackars rörmockare. Denna klump ska kopplas, kapas och byggas in. För er som undrar så är det värmen in och ut ur huset.

Här är andra sidan av köket. Dörren går in till vardagsrummet, och den snygga tavlan (som en del har frågat om, nu sist snickarn) har min pappa gjort. Jag älskar den.

Här sitter vi inte och tittar på tv. Köket har fått lämna stallet och intagit soffan eftersom det har vart så fuktigt. Här ser ni tavlan igen...

Ja, såhär ser det ut i hela huset i princip. Ingen höjdare och inte så lätt att hitta saker.

Här sitter vi i inte och äter.
Mitt stall och gårdsplan är utsikten från köket . Altandörren är med dubbeldörrar.

Vårt utbygge, på övervåningen ser ni Elias och vårt sovrum. Nere är det köket.
Min utsikt om jag står och låtsasdiskar. Inte helt fel. =)
Detta kommer man se när man väl kan sitta på toan.

Känns stoooort med fönster! Det är verkligen en milstolpe på något vis. I helgen ska jag lägga golv i köket och montera köksstomarna. Det är ännu större!!! Weeehooo.... Hoppas jag bara får tiden att räcka till nu bara.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att det händer lite nu!!!
    Längtar tillbaka till er när jag ser bilderna!
    Vad har hänt med dig o bilen?har du krockat???
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli så himla himla fint! tack för att vi fick se bilder! KRAM

    SvaraRadera