lördag 3 september 2011

Inez och jag har monterat.

Medan Inez har vart vaken har jag inte kunnat göra så mycket. Killarna är hemma hos en kompis och leker. För mej är det guld värt när dom får vara hos andra. Folk skulle bara veta hur tacksam jag är! Dom tycker det ä jobbigt att vara mitt i allt kaos.
Jag och Inez har iaf monterat upp sängen som kom i samma leverans som resten från Ikea, nu sist. Har tänkt ha en sån här länge. Och under tiden hade jag löst det med EU-pallar.
Dock ville jag ha ryggstödet, samt att jag önskar mej lite rost på denna. Tycker det vart finare än jag kunnat ana. Inez och jag låg å mös här i, i vår lilla "Alladinhöra".

Äntligen kan man luta sej bakåt utan att trilla ur. Lite mer kuddar ska jag sy, sen är det klart. Synd bara att sommaren är så förbaskat kort! =((

5 kommentarer:

  1. Mmmm I like it a lot! Prova m vanligt salt om du inte hittar. Sedan kanske du måste rugga upp den med slippapper för att det ska bita. Riktigt nice aladinhörna!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Händer grejer hos er ser jag, vad kul! När det går framåt..
    Åh skulle vilja att du sydde lite till mig;)

    SvaraRadera
  3. Men åh så mysigt! Super fint gumman!
    Kram

    SvaraRadera