onsdag 28 september 2011

Sen vart det våran tur.

Efter Inez vinterkräksjuka, vart det min och Uffes tur. Så klockrent när båda föräldrarna blir sjuka samtidigt! Usch... Tur att det var kort och intensivt. Tur också att dom stora i princip sköter sej själva och att Inez också var deckad. Nu e vi på rangliga ben igen. Nu tycker jag att det får räcka för i år. Har verkligen inte tid med detta just nu. Mindre kul är det dessutom eftersom vi ju ff är utan toalett. Ingen höjdare när man e sjuk.

Idag är det sykurs, men jag hoppar det, eftersom jag inte vill smitta dom andra.
Så det blir målning av panel tror jag. Om jag orkar....

Önskar att jag snart kan skriva lite roliga inlägg igen! =)

Kram på er, å tack för att ni står ut med mej å min klagolåt! Haha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar