torsdag 29 september 2011

Vilken tur!

Tänk vad fort det vänder när man är sjuk! Från att vara helt borta till helt normal på bara någon dag. Sjukt vad kroppen e grym på att kämpa på! Sånna soldater skulle man ha! Haha...

Idag har jag ridit på långtur. Nästan iaf! Så imorgon väntar en härlig träningsverk.
Sen har min dag bestått i att måla, måla, måla. Nu är hela köket (i princip) vit! =) Två underskåp är uppmonterade, och all el är dragen (dock ej ikopplad). Det känns ganska så underbart, men inte så att jag vågar känna efter. Det gör jag sen. Eftersom jag är en känslomänniska så blir jag lika lätt besviken som glad. Så jag vågar verkligen inte tro något. Men jag hoppas ju givetvis att vi snart är framme vid en stor milstolpe!

Skulle fota runt lite, har ju lovat bilder på mitt fina stall. Men just nu är laddaren inte där jag la den sist. Och batterierna är inte lika grymma som mina soldater.
Så kameran e fn död.
Så idag blir det ännu ett tråkigt inlägg utan bild.
Själv tycker jag bara om att läsa inlägg med bilder. Kan bero på min dyslexi.

1 kommentar:

  1. Hej snäckis!
    Myyysigt med ridturen! Saknar så att ha häst, har jag sagt det innan?! ;)
    Kul med bilderna!
    Kram!

    SvaraRadera