tisdag 20 september 2011

Ett stall blir till.

Här kommer en bild på dagens 4 hjältar! Killar som hjälper mej i två olika knipor.

IVT kopplar rör å "städar" efter misstaget från förra röris.

Gräveligräääv... Hmm... var ligger... eh?

Å killarna från Nima håller på för fullt dom me! Fy va ja e tacksam att få den här hjälpen just nu, i x-akt rätt stund!

Niklas & Johan mäter boxfront.

Mellanväggen e på goood väg, trots att jag e lite kräsen. Haha...
Min sadelkammare! Se va fiiiint! =)

Å ja som tyckte min pistol va jobbiga att gå omkring med (på jobbet förstås). Haha. denhär skulle jag inte vilja ha i ett hölster.

2 kommentarer:

  1. Ååå gud vad kul med nytt stall!Blev änna sugen på att skaffa häst igen när jag ser detta;)

    SvaraRadera
  2. Kommer bli så himla fint!
    Kram!

    SvaraRadera