fredag 12 augusti 2011

Bildbomb...

Här kommer lite lite bilder på det jag inte skrivit om...

Hej då fula skitkök! Tack för ingenting!

Mohahaha....!

Svärmor & Svägerska på besök. Här är vi i Lergrav å äter en mycket god lunch som svärmor bjöd på! Mumms!
Inez verkar lika galen i vagnar som jag. Hon har fått en egen Brio kombi av sin pappa.
Själv har jag sytt en skötväska och sovskydd (såklart) till henne.


Inez spanar in tåget.

Min fina familj åker tåg.

Ånglok i Dalhem.

Kvällsdopp och grillning på stranden.

Tyckte att jag kände igen bilen. Därför vart jag tvungen att plåta reg skylten.

Lägg märke till reg numret. ;)

Alltså, bilen på muséet, är bilen vi åkte i på vårt bröllop! =)
Precis som jag misstänkte när jag såg den där. En ovanlig modell tydligen.

Elias kör radiobåt. =)

Adam valde däremot gokart.
.
Inez charmar folk vid poolen genom att låna mina skor. =) Skogalen tjej det här!


3 kommentarer:

  1. Vilka spännande o fina bilder, tack för det!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du stog ut med oss! Vi hade det fantstiskt!
    Hoppas ditt bygge blir klart snart!
    Många kramar Malin

    SvaraRadera
  3. Härligt att det går framåt, snart är ni igenom! Kram!

    SvaraRadera