torsdag 7 juli 2011

Tomt...

Usch... nu vart det sådär tomt som det bara kan bli när man haft huset fullt. och huset fullt e ju minst sagt det vi haft. Det har vart folk här sedan i tisdags förra veckan. Nu har ju dessutom killarna åkt till fastlandet, så det är ännu mera tomt. Det är tur att vi har Inez som fyller dagarna ändå. Men vilken skillnad det är på att ha ett och tre barn. Den största förändringen är ändå från 0 till ett barn, sen rullar det lixom på, och man väljer sej att allt går i 390. Men när man sen står där, ordagrant på ruta ett, så känner man helt plötsligt att man kanske inte ska jämföra sin tid med dom som har ett barn. Jag brukar fråga mej vart folk får tid ifrån, men det är ju så att barn behöver sin lilla uppmärksamhet och tid. När man dessutom har tre hästar att ta hand om så blir tiden ännu mer knapp. Nu är dom iof på semester, och det enda jag gör är att sprya flugmedel och ger dom vatten. Grannen och jag har gjort ett schema så att vi vattnar varannan vecka. Det ska bli skönt att ha paus en vecka. För det går åt mycket mer vatten åt 5 hästar, än åt tre.

Idag va jag uppe på Babyproffsen med hela 23 sovskydd/solfiltar/barnvagnsgardiner.
Unika tyger som bara kommer att säljas där (här i Visby). Har ni vägarna förbi Gotland, så kika in vetja! =) Eftersom jag skyndade iväg för att lämna dom, tog jag tyvärr inga bilder.
Vi hade tänkt ta ett dopp ikväll, men vi hoppade det och hamnade....framför datorerna... Haha...

4 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det är lugnt nu, får passa på att njuta lite av lugnet före stormen ;)
    håller tummarna för att sovskydden säljer som smör i solsken!
    happy fredag och bra början på helgen! KRAM

    SvaraRadera
  2. hej klänningarna finns kvar på cubus sist jag var där.... vilket var idag...

    SvaraRadera
  3. Passa på att njuta av lugnet,, snart kommer vi alla igen och hälsar på ;)
    Vore super kul att komma tillbaka nästa sommar! Ha en till fest och bara ha kul, OCH få se huset =)
    Kram

    SvaraRadera
  4. något annat som är tomt... en dag utan uppdatering här inne gumman! KRAM

    SvaraRadera