tisdag 5 juli 2011

Underbara sommar!

Just nu är min bror och hans familj här. Dom passade på att stanna kvar en vecka efter festen, vilket är toppen! Eftersom dom åkt hela vägen ändå. Smart åxå att komma veckan efter och inte före, då man inte hinner umgås lika mycket.
Jag älskar älskar älskar sommaren, och jag älskar våran underbara öj, minst lika mycke!
Dagen har vi dock inte spenderat ihop, eftersom dom åkte in till Visby. Själv slipper jag gärna alla miljoner människor som är i stan nu iom Almedalsveckan. Tar det lugnt på landet istället. ;)

Puss puss...!
Inez badar i ett kalkbrott vid Kyllaj.

Inspekterar, både vatten och vindkraft.

Inez med morbror i Blå lagunen.


1 kommentar:

  1. Hö är inte så bara ju;) Men raps är finare...hihihihihih...
    Min fästman vill göra egen fotbollsplan/tennisbana där på vår åker..hehe

    SvaraRadera