onsdag 22 juni 2011

Prototypen kostade för mycket...

Idag fick jag svar från företaget 4p.se <--- att dom gillade min prototyp, men att den skulle kosta för mycket att tillverka. Dom kommer därför att gå tillbaka till "grundidén" (som dom inte var intresserade av, eftersom jag redan tillverkar dom) och ska nu själva ta fram modellen. Ska bli spännande och se vilken av mina idéer dom "snor" eftersom dom absolut ville ha en mer avancerad än bara med lappar. Spännande! Kom bara ihåg VART NI SÅG DEN FÖRST! ;)


"Receptet" med alla funktioner.

Mr Krokofant med hår! =) "HELLOOO" En prasselfot och en skallrafot. Huvudet piper.

Lite lappar å prassel... Ringar å annat.

Inez blir glad när den kommer tillbaka hem, för då ska hon (för en gångs skull) få den av mej.

12 kommentarer:

  1. Men du får væll kompensation?

    SvaraRadera
  2. Du är så jäkla grym gumman!
    den är ju klockren, kan tänka mig att Inez blir glad nu!!
    PUSS på er

    SvaraRadera
  3. Gomorron gomorron! Vad roligt att du tittade in hos mig och lämnade en kommentar:) Inte alla som gör det ju hihi. Åh ja, det är så mysigt att vara utomhus och allting blir liksom lite "enklare" med kalas/fika i parken tex. Samtidigt som det är lite svårt att planera med tanke på väder osv...Men ja, vi får se vad vi bestämmer oss för:) Haha, jag förstår att det inte blir så mycket kalas ute på vintern för eran del. Möjligtvis korvgrillning då? ;-)

    Kul med en ny blogg att läsa! Hoppas ni/du får en fin torsdag och en mysig midsommar imorgon! Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Fy fan vad fult gjort! =(

    SvaraRadera
  5. Neeh, vad illa gjort av dom! :(

    Tack för kommentaren om tatueringar. Att tatuera in siffrorna låter ju skitkul! Huvudsaken är ju att det betyder något för dig. :)

    Att tatuera in på fingrarna är tydligen inget att rekommendera, det slits för mycket och man får räkna med att fylla i det en gång om året. Och en tatuering som är ifylld 15-20 gånger är nog inte så snygg. Så där får jag nog tänka om lite.

    Hoppas ni har en skön torsdag, här regnar det mest så det blir en innedag.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag var inne och kikade lite på Odd Molly, dom har super fina tunikor bla!!

    SvaraRadera
  7. Shit vilken cool. Tycker du ska känna dig smickrad om de snor din idé =)

    SvaraRadera
  8. Men tack så mycket :)

    Vad trist med din idé, den verkar ju superbra för dom små!

    Hoppas ni får en härlig midsommar!

    SvaraRadera
  9. Tyvärr är det ju ofta så, inte alltid det är lönsamt att tillverka en produkt.

    Tror inte jag svarade dig ang ccs? Har bara testat produkterna nu och jag tycker dom kändes bra. Men krävs nog några gånger för att man ska se om dom är bra "på riktigt" ; )

    Hoppas ni haft en skön midsommar!

    SvaraRadera
  10. Men ååååå vad fin,trist att de inte ville!
    Men ge inte upp sök dig vidare till andra!
    Förresten jag har en mammablogg nu med för vår tidning här;)
    Kika gärna in o lämna en rad eller två..

    http://bohuslaningen.se/bloggar

    SvaraRadera
  11. Heej! Åh va fin leksaken va :)
    Jag läste din kommentar när vi va i grekland och berättade det för min man. Gud vilken panik ni måste ha haft när din son stängde in sig! Tänk att ni fick ut honom genom att skära upp locket. De är ju jättehårda sånna i plast. Men SKÖNT att det ordnade sig. Kram

    SvaraRadera
  12. Åh dubbel tack där=) Jag har oxå varit helt anti utan knappar,hehe men ack så bra den är..men har hela tiden sagt att jag INTE skall ha ngn iphone;)
    Åh vi har helt bokat av faktiskt,insåg att vi har sååå mkt med huset o fullt upp med Alfred..men har ni vägarna förbi får ni mer än gärna kommma till oss!Vi åker längre fram till Gotland..
    Såg du mitt inlägg om min nya mammablogg på tidningen? Kika inlägget under vettja o gå in o skriv hej;)

    SvaraRadera