onsdag 22 juni 2011

Tittar ut genom altandörren på min gård...

... I wish!
Haha...., men med liiite fantasi så! =)
Många har undrar hur det går för bygget. Förlåt, men det är min absoluta hatfråga just nu.
Vad svarar man? Det går bra? Det är jobbigt? Det suger? Det är underbart? Det är skoj? Det går fort? Det går långsamt? Allt detta stämmer nämligen! Det suger att inte ha någon toa, samtidigt som jag njuter av att höra fåglarna när jag är på dass. =) Det är jobbigt för halva huset är borta, och det är TRÅNGT! Jag hatar att det hela tiden är stökigt, och att diska för hand. Det går superfort när killarna väl är här. Men när dom inte har vart här, ja då har det stått totalt stilla. Denna veckan har detta hänt. Och visst är det coolt att man nu tom kan se vart altandörren ska vara! =)
Snart ryker taket och övervåningen ska åxå bli till. Elias är i extas, eftersom mycket av det kommer att vara hans rum.

Såhär ser utsikten genom "altandörren" ut just nu.
Stallet är byggnaden mitt emot för er som undrar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar