måndag 13 juni 2011

Krusmyntahäng.

Idag har jag och Inez vart med älsklingarna Tyra & Ina.
Inez vart tom glad hemma när jag sa att vi skulle till Tyra. =) Kul att dom fattar och framför allt, kommer ihåg varann. Vi ses ju inte varje dag längre.
Först mumsade vi supergod (som vanligt när Ina lagar) lunch, sen promenixade vi barfota till krysmyntagården <--- (ännu ett turisttips). Tyvärr hade jag ingen kamera med mej. Man ska ALLTID ha med sej kameran!

Bilden är lånad av Gotland.net <--- där ni också kan läsa lite om Krusmyntagården.

Jag älskar dej älskade Öj! Är så glad och stolt att jag bor här! Är det absolut bästa jag gjort förutom barnen såklart. =) Tänk att få ha det här som vardag. Inget stress för att hinna se allt. Man kan åka runt som man vill, NÄR man vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar