fredag 27 maj 2011

Vem där?


Jag är så nyfiken på mina läsare! Jag undrar vilken ni är! Vart ni bor, vad ni jobbar med, singel, gift? Barn, hur många? Ja, allt det där! Skulle vara kul att få veta vilka som tassar in här utan att lämna nåra spår efter sej. Vissa är ju flitiga på att skriva, och det gillar jag! Jag undrar åxå varför ni läser min blogg. =) Blir glad om även ni utan blogg skriver en liten rad! =) Kom igen nu! MINST 20 kommentarer vill ja ha nu! Jag vet ju hur många som kikar in varje dag!


8 kommentarer:

  1. Hej =) Jag bor i Malmö, gift med 2 barn, jobbar natt på ett boende i Lund-utbildad Undersköterska! Har blogg själv och kom in till dig via en väns blogg ellenochjag aka Hanna =) Har beställt snuttefilt och dregglisar av dig... Så nu vet du lite vem jag är iaf ;) Kommenterar sällan men läser desto oftare...haha.

    SvaraRadera
  2. Emma här! Ja, du vet ju redan vem jag är.... ----->

    Ha en bra morsdag! :D

    SvaraRadera
  3. Jag, din fru...läser ALLTID men usel på att kommentera.
    Om mig vet du mer än jag själv gör, tror jag...!
    Puss!

    SvaraRadera
  4. Jag brukar titta in emellanåt för att kolla in vad mina "släktingar" har för sig på ön:-)Marie heter jag, bor på fastlandet och är på väg att flytta till Sthlm, har två barn och en sambo som delar ditt efternamn:-) Är mammaledig till augusti sen har jag ingen aning....Älskar att fota och arrangera snittblommor!
    Ha det gott!:-D

    SvaraRadera
  5. Monika Östergren31 maj, 2011 22:23

    Hej! Vi känner väl egentligen inte varandra fast ändå på nåt vis tack vare facebook och din blogg. Vi sågs på tjejträffen för första gången för snart 1 år sen. Jag är 40 år, sambo, 2 barn och en katt, bor på landet. Jobbar som kontorsråtta men funderar hela tiden på vad jag ska bli när jag blir stor :) Har börjat löpträna för att hitta en balans o sinnesro inom mig själv... Ser fram emot en lång och skön sommar, är långledig! /Kram

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag brukar titta in på din blogg med jämna mellanrum då du länkat till den via fb. Jag är ju alltså din barndomsvän Laila :) Kul att läsa om ert liv på Gotland.

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Monika Östergren02 juni, 2011 22:53

    Alltså jag har 2 barn, inte 2 barnbarn ;) såååå gammal är jag inte ;) Det blev alltså fel i min tidigare kommentar, men eftersom jag även upprepar några andra ord/meningar så kanske du (alla) förstod detta ändå?

    SvaraRadera
  8. Fy va dåliga ni är på att lämna spår! ;) Men ni som skrivit här ovan! Kul att ni läser! =) Kul att ja vet vilka nästan alla är åxå! =)

    SvaraRadera