måndag 30 maj 2011

Helgen som gått.

Helgen har vart ganska lång för en gångs skull! Oftast så säjjer det swich, å så e den lixom slut.
Fredagen inledde helgen med grillkväll för 2:orna. Efter det spelade vi brännboll. =)
Tyvärr missade Uffe det hela, eftersom det var styrelsemöte med fotbollsklubben.
Vi har även hunnit med ett barnkalas, ett vuxen kalas, kubb, "familjekampen" (jag vann!!!!) Fotbollsmatch, rita/planera trädgården. Aaa... å mycket mer.
Tyvärr har det blåst en hel del! Inge mysigt alls! Stolar och poolen är upp och ner igen.
Såg att det ska bli fint nu i veckan! Känns som att det är dags nu! Fram med den globalauppvärmningen!


Duktiga Elias hos tandläkaren. Inga hål. Men en liten bakläxa på tandborstningen (brukar ta upp det när jag är där, så jag får lite x-tra tjathjälp av dom).


En glad liten prick i ny kjol som jag sytt. Tyget fick jag av min "sykompis" Annie som skulle slänga stuvbiten. Inez gillade den kanonmycket! Idag gick hon omkring med den på huvudet!

Mina favoriter!

Inez springer runt å kollar att allt går rätt till!

Elias e inte lika dålig som mej, men inte heller lika bra som Adam. Men det är kul med kubb! (Carla, jag köpte ett! Gjorde det inte själv). ;)

Kalasfin lillfis! Varför denna napp på alla bilder! Hon har den faktiskt inte så ofta som det ser ut...

Elias stog i mål idag. Han var riktigt duktig å räddade många bollar.

Jag fick en tårta, och vi firade morsdag. Två fina teckningar fick jag åxå.

Min brunögda.

Min grönögda.

Och min blåögda. Mina tre hjärtan!

4 kommentarer:

  1. Häftigt att de har olika ögonfärg!!! Trist med blåst... Det är fint väder här nu och imorgon ska det vara tipptopp! Trist bara att jag ska skriva hemtenta.... Tack för fina hälsningar om fotona!!
    Kram!
    Ps, fått tag i sakerna från hööks?

    SvaraRadera
  2. Så vackra barn du har! =) Kubb som är så roligt!! Blev jättesugen på att spela det nu ju :)
    Hoppas din måndag blir lika bra som din helg varit!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Naaaw verkar som om ni haft en kanonhelg verkligen!!

    SvaraRadera
  4. Wow du har haft fullt upp =) Nu blev jag sugen på tårta :P kram

    SvaraRadera