tisdag 24 maj 2011

Natur från Flen

När jag var i Flen så fotade jag lite naturbilder. Sa till mina vänner att det kommit längre än hör på Gotland, men när jag kom hem hade det hänt en hel del! Konstigt att det kan gå så fort som på en helg!
Granskott i skogen. Det sägs att skotten är nyttiga att äta.

En kotttte! =) Mitt allra första ord var kotttte.

En cool Ek. Önskar att jag hade en ek på tomten! Skulle passa bra till vårt efternamn!

En till ek, nerifrån och upp.

Ett "M" i naturen. =)

Domhär är åxå nyttiga att äta, har jag lärt mej.

En tulpan! Jo, du läste rätt!

Som Carla sa, "Rita dit två små ögon, å vips så är det en japansk flicka med ett stort rosa hår! =)



Syrenen. Den blommar visst här, fast den inte gjorde det i fredags när jag åkte.

En liten myra på upptäcktsfärd.
Vackert med blommor! I love!

1 kommentar: