måndag 18 april 2011

Underbara sol!

Alltså solen måste vara den mest omtalade saken idag. Alla skriver på olika ställen hur underbart varmt å skönt det är! Å jag håller såklart med till tusen! Jag älskar fan solen! Varför kan den inte få va här jämt?

Jag har målat två fönster på gästhuset idag, och kittat alla fönster på nedre våningen, samt garagets. Hönshuset hoppade jag över eftersom det va skugga där just då. ;)

Efter middagen va jag och Elias över till Kjell å bytte däck på min bil. Ja, båda bilarna är våra, men jag kör ju oftast bussen, så ja säjjer min till den, å Uffes till den lilla. När vi ändå va igång så bytte vi även Kjells däck. Sen fikade vi en snabbis. Elias ville egentligen klippa håret, men det vart för sent, så det tar vi imorn.

Imorn är det BRS cuppen för 02:orna. Elias kör på onsdag. Så nu blir det lite bandy igen.
Det positiva (som jag inte kommer att tycka när klockan ringer imorn) är att det är tidigt, så man hinner väl med lite när man kommer hem, innan vi ska iväg igen.... (det ska beställas overaller till fotbollen).
Ja, det går ju sakta men säkert framåt iaf. Det är ju kul att dom andra husen blir lite finare, eftersom boningshuset fn ser ut som bombnedslaget from hell.
Men en dag, då! =) Jag bara lääängtar tills den dagen!


1 kommentar:

  1. Jag tror att man har solceller, nu laddas dem och man får energi! Jag har shorts och linne nu :)
    Glad påsk!
    KRam!

    SvaraRadera