söndag 17 april 2011

Fullspäckat!

Denna helgen har vart fullspäckad, minst sagt!

Jag inledde helgen i fredags hemma hos Sussi, som hade fredagsmys. Och det var fredagsmyyyys på hög nivå! Otroligt god mat, och underbart sällskap!

Lördagen ägnades mest åt att riva (det går inte lika fort när Nima inte är här ska ni veta). Jag städade i husvagnen, som nu är tillbax efter en tur till verkstaden pga av trasig varmvattenberedare. Städade även båda bilarna. Tuuur att en är väldigt liiiiten! Dock så behöver dom tvättas på utsidan, dom är nästa pinsamma att köra, båda två. Uffe va iväg hos grannen å bytte däck (på sin bil) tack för den älskling, jag som städade din bil!

Imorse städade jag här hemma, innan jag och barnen åkte iväg till fotbollsplanen för att städa den.
Mycket städande känner jag!
Sen vart det middag med Kjell vår granne. Han kom över, och vi hade trevligt som vanligt!
Nu väntar disken, men jag tror faktiskt att jag lämnar den till morgondagen. Känns som att jag städat nog för denna helgen.

Tyvärr har jag inte hunnit med någon ridtur i det underbara vädret, vilket hade vart kul. Men det blir tyvärr lite isidosatt pga bygget och barnens aktiviteter.

2 kommentarer:

  1. Låter som en fullspäckad men trevlig helg :)
    Du får gärna fortsätta städningen här hos mig *blink blink* ;)
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Låter som en väldigt bra helg! :-)

    Kram

    SvaraRadera