lördag 16 april 2011

BIG No No!

Jag skulle vilja tipsa er på vad ni INTE ska köpa för shampoo. Tre Semmé är ett shampoo i stora förpackningar. Passar mej alldeles utmärkt, eftersom jag har massor med hår. I vanliga fall (innan jag köpte detta) så brukade jag bara köpa shampoo efter flaska. Alltså stor flaska= köp. Eftersom jag som sagt var har mycket och långt hår så går det åt en del.
Så hittade jag detta å tyckte att det var kanon. Dessutom kostade flaskorna bara 89:- Som hittat ju. MEN, nu har jag fått små sår i hårbotten. =( Dom gör faktiskt rätt ont.
Har aldrig haft problem med sår, mjäll eller något annat, någonsin. Så jag skulle faktiskt rekommendera er att inte köpa detta, eftersom jag inte är känslig i vanliga fall.

2 kommentarer:

  1. Testade också det där innan jag köpte redken. Mitt hår blev så otroligt torrt av det, t.o.m så att min frisör påpekade det. Hon sa även att hon hade flera kunder som testat tresemme och fått torrt hår/irriterad hårbotten.
    Det e nog tyvärr så att du får vad du betalar för.. Ett riktigt frisörschampo kan inte köpas i mataffären, även om det vore så smidigt :)

    SvaraRadera
  2. gumman storleken har ju ingen betydelse!.... de e innerhållet som räknas :)du känner ju till mitt hår å ja kan medela att jag köper 750ml`s flaskor å en sån räcker ca en månad till mig :)

    SvaraRadera