söndag 27 mars 2011

Avslutning blev Utomhusbad.

Vi hade ju tänkt jobba lite här hemma idag (som jag skrev igår). Men jag hade ju totalt glömt bort att det var bandymatch! Den sista för säsongen. Adam stog i mål, och gjorde ett bra jobb, trots förlust på 7-6. Efteråt var det avslutning som tränarna hade fixat så bra!
Det skulle bli utomhusbad i uppvärmd tunna.


I denna tunnan badade HELA laget (och några syskon till) samtidigt!!! =D

Korvgrillning först. Alla va hungriga efter matchen.

Inez har premiär idag igen. Första grillade korven utomhus.

Det blev inte bara uppvärmt för killarna, dom vågade ävan slänga sej i bäcken bredvid! *huuua*

Elias skriker, medan jag å Inez står å tittar på. Jag frös av att bara titta på honom!

Världens bästa tränare!!!! Tack för att ni gör det jobb ni gör! Fr v: Fredrik, Sören, Markus.

Adam tackar för säsongen och får diplom. Diplomen var unika för varje barn. Nämligen en bild på resp barn med Kimmo (Som jag skrev om tidigare.) dessutom signerad av honom. Toppengrej!
Som sagt, tack tränarna för ett underbart jobb! Ni är BÄST!

6 kommentarer:

  1. fan vad skumt mina kommentarer kommer aldrig upp...

    Hursom, tack för födelsedagstips, my little ponysarna och dinosaurierna köpte jag på barnloppis i helgen, var galet billigt, 6 hästar, som nya för 16 kr totalt.

    Bobby Car skall Alva verkligen få.

    Ang dina byxor du sytt, fasen vad fina, vad duktig du är. Jag hittar inte heller några bra överdragsbyxor, skulle vilja ha några som man baraa kan dra över tights och strumbyxor så det inte blir så tjockt.

    Låter som ni haft en mysig helg :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka störtsköna bilder!
    Även om det ser svinkallt ut att bada...
    Den grillade korven däremot.Mums!

    ha ha ha Heter du inte Visby??Trodde ju jag!; )
    Tackar för vuxenpoängen.Fina grejer det.Idag ska jag ut o kratta tom.Man börjar växa upp minsann...
    hoppas ni har en fantastisk dag!KRAM

    SvaraRadera
  3. Va mysigt ni har haft det, korvgrillningspremiär och allt!

    men vad läste jag på fb.. snöar det idag??
    du får flytta till Malmö istället, här är det sol och jag ska ut och rasta barn, odd molly kavajen och solglasögonen ;)

    PUSS!

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Vilken fin blogg du har. Jag undrar om din fina profilbild med den tecknade tjejen som du har, var kommer den ifrån eller hR du gjort den själv? Så fin är den . Mvh mahlin i jönköping

    SvaraRadera
  5. Men gud va gött!!
    Synd att grabbarna inte fick vinna, men ni ser ju ut att ha haft det trevligt ändå =)

    SvaraRadera