tisdag 22 mars 2011

Bandy med Kimmo.


Idag va det bandyträning igen (ibland känns det som att det är tisdag flera ggr/vecka).
Det var sista träningen för denna säsong. Som överraskning hade tränarna fixat så att Kimmo Eskelinen (länk) var med på träningen.


Alla killarna va ju helt till sej å gud va allas ögon lös av lycka! Givetvis glömde jag kameran hemma *såååå sur på mej själv* men jag tog bajsbilder med mobilen.


Adam stog i mål, och räddade en boll som Kimmo sköt. =) Lycka! Arvid (som stod i det andra målet) gjorde det samma. Bra med självförtroende vart det nog där. Elias gjorde ett mål, med en pass han fick från Kimmo, åxå lycka! =) Tänk om man kunde göra någon så lycklig, bara för att man va me på en träning! =D
Killarna fick sedan ett gäng med autografer på både kropp å kläder. =) Idag va det LYCKA i omklädningsrummet, och på plan. =) Jag som mamma vill tacka Sören, för att du fixade detta åt killarna!

4 kommentarer:

  1. =)
    Var så nöjd att jag bara var tvungen att tipsa om en sådan toppengrej =)

    Kram
    Louise

    SvaraRadera
  2. hej hej
    Bara en liten fråga. Är det 40 grader man tvättar sovskydden i?
    Har lyckats smutsa ner detm suck
    kram

    SvaraRadera
  3. Ojoj kan tänka mig att det var glada killar i omklädningsrummet! hoppas ni haft en mysig vårdag! kram på dig

    SvaraRadera
  4. ahh jättebra tack så mkt

    ha det

    SvaraRadera