torsdag 24 mars 2011

Nya softshellbrallor by MiMA.


Nu när våren är här och det ff blåser så har Inez fått en softshelljacka från Polarn. Supersnygg tycker jag, eftersom jag ju gillar starka färger. Men byxor va inte lika lätt att hitta. Inte som matchade iaf. Så jag fick göra egna. Egentligen var det ett par mjukisbyxor (mönstret) men jag ändrade om lite. Dom är både vind och vattentäta. Såhär blev dem...


Visst e ja fiiin! =)

Jepp, tofsen e kvar...

Mamma, de e varmt!

Ja vill inte vara modell, hjälp mej! De e varmt!

5 kommentarer:

  1. Har sagt det många gånger innan men säger det igen! fy fan va duktigt du är!!!! sjukt impad!

    SvaraRadera
  2. Lägg ut bilder på barnkläder som du syr på: www.handbymima.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Va duktig du är!! Blev ju kanonbra!

    SvaraRadera
  4. Så fina byxorna blev! Urläckra! :)

    Jag kommer garanterat bli nöjd med sovskyddet! Har fått positiva reaktioner från kompisar som har barn sen tidigare och sagt att ett sånt skulle man haft! Så... :) Får ut och testa det och skriva lite mer om det i bloggen senare, så kanske fler nappar! :)

    Tusen tack, än en gång! :)

    Kram Dessi

    SvaraRadera