måndag 14 februari 2011

Helt vanlig måndag.

Idag har det vart en helt vanlig måndag.
Jag brukar alltid städa på måndagar, skura golv, köra toa, badrum å allt. Det blir lite rörigt efter helgerna när alla är hemma.
När barnen kom hem så åkte vi in till stan för att posta ett gäng beställningar. Jag hade även tänkt prata med FK, men dom hade hunnit stänga. Sen hämtade jag ett paket på maxi som jag tom fått påminnelse om. Inte likt mej! Brukar med glädje hämta samma dag! Älskar paket! =) I Detta är det tre par gummistövlar. Ett par till mej, ett par till Uffe och ett par till frugan. Dom kommer ju nästa vecka så sparde på portot och miljön lite. Jag har inte öppnat det ännu, det får vänta till frugan e hemma. ;)

Idag e det alla hjärtans dag. En dag jag faktiskt tycker är ganska tragisk.
Egentligen! Varför inte bara visa dom man älskar att man älskar dom varje dag, eller någon helt annan dag, än den dagen man "måste"?
Förr i tiden tyckte jag att det va en "viktig" dag, men det gör jag inte längre. Kanske börjar bli gammal!? =)
Hur som så vet Uffe min åsikt, jag vill hellre ha en blomma någon annan dag än idag.
Han kom iaf hem med både ros och choklad. =) Han är ju för söt. Men stackarn fick inget av mej, förutom en stor puss å en kram såklart! Sen fick han ju smaka! Haha... snällt va! =)

Imorn är det vattengympa. Får ta med mej Inez, eftersom Uffe har kundmöte, tyvärr.
Får se hur det går. Jag måste verkligen gå, för jag har fått ont i foten igen. =( Har haft ont sen i onsdags, och haft det hela veckan. Känns inge vidare, me tanke på att jag inte haft ont alls! Det känns precis som det gjorde innan op, och nu inser jag hur ONT jag faktiskt haft tidigare. Nu när jag haft en paus. Ingen lek faktiskt!
Så nu är det till att kämpa till mitt mål igen, trodde jag va nära, men får nog jobba lite hårdare! Vill ju kunna springa igen. Det är mitt stora mål! Tänk att få kunna springa! Det vore underbart!

3 kommentarer:

  1. Jag tror att det är ovädret och iskylan som gör att du fått ont. Värken kom på onsdagen och snön o ovädret kom torsdag natt! Kylan kom därefter! Hoppas verkligen du kryar på dej! Annars får du ringa o beställa tid till läkare igen! Puss från mamma

    SvaraRadera
  2. haha ja tror det är vuxenpoäng på den också ;) har ni fortfarande lika mkt snö och kallt? här blåser det storm, usch! frös så jäkla mkt när jag gick till dagis imorse (kan iof också bero på att jag inbilar mig att det är vår och klär mig därefter)
    Hoppas det går bra på vattengympan idag! kramar

    SvaraRadera
  3. Yes läst ditt mail, läs mitt=)
    Ja hihi dom ÄR väldigt skuttiga o glada våra hundar!
    För rara;)
    Nu blir det lite småfix här bäst att klä på sig=)

    SvaraRadera