tisdag 15 februari 2011

Choklad och rosor idag igen.


Idag är det inte alla hjärtans dag, utan en helt vanlig tisdag.
Tisdag innebär bandyträning för grabbarna och allt vad det innebär (dum tid som får hela eftermiddagen & kvällen att vändas upp och ner).
Hur som så hittade jag en plånbok på parkeringen när vi skulle hem. Det tog ett tag att hitta ägaren eftersom han inte fanns på hitta. Men till sist fick jag tag på hans mamma, som fick tag på honom. Han kom hem till oss för att hämta den, och i utbyte fick jag en ask choklad och en kruka med rosor. För det fick han givetvis en kram, å en "mammapik" om att han skulle ha plånboken i en bra ficka. Kände mej faktiskt lite som en mamma (han var 9 år yngre). Haha... Han lovade det!
Se va fint!

Såhär såg rosen som jag fick igår ut imorse! Ännu ett "tecken" på att man inte ska köpa rosor för det dubbla priset, bara för att dagen har ett datum som heter 14/2! Så blir aldrig rosorna man får annars!

Ledsen ros.

I förmiddags var det vattengympa för min del (med Inez på "land"). Men jag hann knappt hoppa i, innan min instruktör bad mej sluta. Hon tyckte inte alls att jag skulle träna foten iom att jag har så ont. Så det vart till att klä på sej allt igen. Giuck direkt till min sjukgymnast och bokade en tid hos henne. Får se vad hon säjer på fredag. Så trist detta!
Tror inte att det är kylan, som många påstått/frågat om. För det har ju vart kyligt efter op, och det har ju inte känts såhär. Jag tror tyvärr att nerven hamnat i kläm igen. =´(


Efter bandyn så vart det Pizza för mej å grabbarna. Vi va på ett nytt ställe, eller ganska nytt e det. Helt ok, dit går vi garanterat igen! Uffe jobbar x-tra på secken idag.
Får slänga ihop något åt honom när han kommer hem.

1 kommentar: