tisdag 15 februari 2011

Bättre sent...

Tjohooo... Uffe kom precis hem med ett paket jag beställt.
Älskar mina rosa Sorel, men inte färgen. Känns lite barnslig, och man får ofta lite blickar! ;)

Här e mina nya Sorel. =) No more rosa! Bara i pulkabacken och här på gården.
Mina nya Sorel.
Såhär ser mina gamla ut. UNDERBARA! Men inte det vackraste direkt.

Men högst på listan stog dessa. Vill ff ha dom! Dom är ju så sjukt snygga! Men jag är glad för mina nya ändå! Känns liiiite trånga, trots att jag tog en strl större. Har för mej att dom rosa också gjorde det i början. Känner igen känslan.



2 kommentarer:

  1. Jag tycker att dom rosa är jättefina! Man ska aldrig bry sej om folks blickar! Dom nya är fina också!

    SvaraRadera
  2. Mmmm mysiga! Borde kolla in, behöver nya vinterskor! Kram!

    SvaraRadera