torsdag 27 januari 2011

Tur å retur X 2.


Idag va ja på färgjakt på stan. Ska ha till ett linne för att trycka namn (en beställning), men tror ni ja lyckades!? Nä, inte. Kikade på färgbutiker (fick lite konstiga blickar) och på panduro. Dom hade visserligen sådan färg jag ville ha, men inte hemma. =( Så om jag skulle beställa så skulle inte beställningen gå iväg förns på måndag och då skulle det inte komma förns på fredan (tidigast). *suck*.
Det är i sånnahär tillfällen jag saknar fastlandet. Att man bara kan åka till nästa butik 10 mil bort eller så. Men här går det ju lixom inte. Men tur är det att internet finns, annars hade ja nog blivit tokig! =)
Detta paket hade jag gärna velat ha.

När jag väl kom hem, så kom jag på att jag ju skulle köpa en kamera! Så jag fortsatte bara hem, å gav mej å Inez lunch, plockade upp killarna å åkte tillbax till stan. Det bidde en Canon 550. Maken är glá. =) Haha... Tyvärr fanns den inte "inne" men jag hämtar den på tisdag (ännu en gång hade ja kunnat åka till en annan butik å hämtat den).


Nu blir det nog tv:n (kors i taket) en liten stund...

5 kommentarer:

  1. Grattis till nya kameran!
    Vad roligt!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Ja, jag älskar det svarta chassit. Så glad att det fanns just när jag skulle beställa vagn.
    har PF colorblocks suflett oxå samt ett offwhite. Men jag tycker den mörka denimen är så snygg att jag har aldrig bytt än så länge. Men det hinns med i framtiden.
    Den rosa sufletten låter snygg.

    SvaraRadera
  4. haha åh lilla söta Inez, det är klart har man så mkt fint hår är det inte lika lätt att borsta själv ;)
    ha en mysig början på helgen fina du!! massa kramar

    btw.. har nog hittat det perfekta tyget till Ellens buggasufflet, ska visa dig snart ;)

    SvaraRadera
  5. Åh lovar du kommer bli kanon nöjd med den kameran!Vi har som sagt en 450D;)
    Ja himla fina Skip Hop väskorna, men jag ahr beställt till vagnen, lika bra när jag ändå var i farten;)Åh vill ha hem vagnen snart!!

    SvaraRadera