lördag 15 januari 2011

Många som undrar...

Jag har fått en del frågor om jag syr vadsomhelst, och det gör jag. Jag syr NÄSTAN vadsomhelst.
Vissa saker gör jag inte om, eller så blir dom vääääldigt dyra! ;) Emmaljungas sufletter är ett sådant exempel. Jag "skyltar" inte med allt jag syr, utan det enda jag visar upp är egentligen sovskydden. Men som sagt så är det allt från haklappar, till bugga sufletter, till ja, va vet ja. Vill du ha något så e det bara att fråga. =)

Vill man beställa något får man gärna maila mej på order@handbymima.se
Annars kan beställningen lätt hamna mellan stolarna och "försvinna" (läs glömmas bort).
Hoppas det är ok för alla! =)

4 kommentarer:

  1. Ja, ett sån där sovskydd skulle man ha!
    Jag som aldrig vinner en tävling, vann för en gångs skull. En tävling hos Erika i nov, hmpf! Men jag såg din kommentar du lämnat i min blogg igår. Ja, jag är Inte så snabb med att hajja de nya funktionerna som dykt upp. Kommentaren hade hamnat i skräpposten... :-(
    Nu förstår jag att det är försent och lyckan kanske gått till någon annan :-(
    Jag som sucktat efter en sån huuuur länge som helst!

    Nu har jag läst ikapp din blogg sen all julledighet. Och man blir alltid så glad när man kommer in här :-) Keep up the good work!!

    Varma hälsningar Louise!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du ska lägga upp bilder på "Hand by Mima"-bloggen, på vad du sytt. Det borde du göra, och även lägga upp bilder på "Hand by Mima" på facebook.

    Du gör så fina saker, så det ska du visa, tycker jag!

    Du syr väl, inget fusk där inte!

    SvaraRadera
  3. Ja upp med bilder så man kan njuta!

    Får se vad det blir för vagn här hemma, finns "risk" att vi behöver en solfilt. Men vet inte vad det blir för vagn än så jag lugnar mig några hekto ;-)
    kram

    SvaraRadera
  4. Nu har jag fått mitt sovskydd! Tack snälla, jättefint!

    Kram från mig!

    SvaraRadera