lördag 15 januari 2011

Fika på stan...

Idag har jag faktiskt inte ens rört symaskinen fast jag borde, men jag tog helg idag.
Så vi va nere på stan å kikade lite. Jag hittade en Molly klänning (likadan som jag har på mej idag faktiskt) men en annan färg, som jag inte sett innan. Men det bidde ingen... Får nog hålla mina fingrar i styr nu, eftersom vårkollektionen e på ingång å där finns MYCKET fina saker som jag vill ha. Men schhh... säj fan inget till Uffe! =P

När vi gick förbi en frisör så sa Adam att han ville klippa sej (!?!?!) Så jag gick in direkt med honom. Ja menar, man måste ju passa på medan han säjer att det är ok. Me tanke på att jag tjatat i över ett år nu!
Vi brukar klippa oss hos vår kära Lina, som åxå e vår granne, men då måste man boka tid innan eftersom hon e poppis. Så den här gången blev det någon helt annan på ett helt annat ställe. Jag passade på att sätta alla tre killarna i varsin stol. Så nu e det en sak mindre på listan. ;)

Adam sa att det va skönt att tvätta håret. ;)

Såhär fiiiin blev han min prins!

Elias e strax klar...

Elias snyggo!


Elias busar med Inez som åxå kan klippa sej, men det får hon inte för mej! ;)

Vi har fikat och kikat på böcker åxå. Men inga shoppingkassar fick följa med hem idag.

2 kommentarer:

  1. Vad fins pojkarna blev. Du skrev att du satte tre killar i frisörsstolarna! Klippte Uffe sej också?

    SvaraRadera
  2. Jo, även min största kille fick sej ett klipp. ;)

    SvaraRadera