lördag 22 januari 2011

Hej då Gotland.

Denna helgen har vi (jag å alla hundra barn) åkt till fastlandet. Vi är på besök hos Malin och hennes fina familj. Kul att träffa en bloggkompis irl! =)
Vi kom fram mitt i natten efter en nästan 3 timmar lång bilresa, aaa, plus 3 timmar på båten såklart. Anton, som är Malins äldsta son hade hållit sej vaken ända tills 5 min innan vi kom.
Men sen vaknade alla barnen till liv å det vart lite lektime mitt i natten.

Inez på båten.

Hallå pappa. Inez tar första bästa grej å ringer...

Isak låg och sov när vi kom, men imorse va han vaken å undrade vilka som va här. =)

Inez & Isak leker så fint! =) Dom är nästan x-akt lika gamla.

Adam, Elias & Anton leker åxå fint! Anton och Elias är lika gamla.

Här är Malin & Isak.

Vi har vart på en affär som heter Hen & Hobby idag. Hittade massa roligt! Bla en ljuslyckta å lite nya tyger =). Får lägga ut bilder sen på dom. Påväg dit såg vi TRE älgar! =D Sånt har vi inte på ön ju, så det va kul!

När vi kom hem så hade Micke fixat i ordning en väldigt god middag. Mumma!

3 kommentarer:

  1. Fina bilder!! Vad roligt att ni är hemma hos Malin m familj nu! :-) Jag hoppas att jag mår bättre i morgon än vad jag gjort idag. Det skulle vara så roligt att ses.

    Kramar i massor! /Linda

    SvaraRadera
  2. Ah vad roligt för er! Snart så träffas vi IRL med gumman ,skall bli riktigt kuligt!
    Nya tyger, vad kul!
    hihi älgar & rådjur ser jag nästan varje dag,hihi;)

    SvaraRadera
  3. Tack Maria för att även jag fick träffa dej o barnen det var jättetrevligt hoppas resan hem går bra! Kramiz

    SvaraRadera