torsdag 20 januari 2011

Fick ur minneskortet.


Igår kikade ja in hos El-giganten för att köpa kameran vi bestämde oss för (Canon EOS 500D) Den fanns såklart inte. =(

Så när ja kom hem så försökte vi först med nål å annat pill, men sen gav ja upp med pilleriet å tog i! Denna gången med hörntänderna. Swich sa det å kortet va ute! ;) Men kortet funkar inte. Så det får bli ett nytt minneskort så länge. Det måste jag ju ändå ha om jag ska ha en ny kamera.
Så slutet av kamerahistorian vart tråkigt för mej, men bra för min plånbok. ;)
Men vem vet, kanske kameran tog stryk av detta åxå? Det återstår att se.

Den här kameran e den vi har idag. Funkar bra, trots att det inte är någon systemkamera.

4 kommentarer:

  1. Vi har en Canon 450D och den duger alldeles utmärkt för oss amtörer, rekommenderas verkligen!
    Idag var jag hos BM det var precis som jag misstänkte att vår lilla/e bebis fixerat sig;)
    Yes men duuu det är ju vårt nyårslöfte till varandra att ses IRL!

    SvaraRadera
  2. Hoppas den funkar med ett nytt minneskort så du kan fota i helgen ( barnen, inte mig ;) ) kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Mitt tips om du ska köpa kamera är att göra det från CyberPhoto.se de är sjukt bra att ha att göra med, oftast får man nya produkter om de går sönder, snabba leveranser och sjukt kunniga! Och de har bra pris på 500D :-) en Kanon kamera om du frågar mig :)

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! hoppas ni har en mysig helg ute på ön.. nu är det färdig jobbat här, så nu ska det njutas ordenligt i några dagar!! kram på dig

    SvaraRadera