fredag 29 oktober 2010

Trodde jag hade beställt dubbelt.

Jag beställde ju julklappar för några dagar sedan. Nu kom avin och då stog det att det var från leksakeronline.se och Hikmet. Jag satt nämligen och kikade på båda sidorna, men jag beställde ju bara från en. eller....?
När Uffe hämtade paketen så visade det sej att båda var från Hikmet. Alltså jag hade inte gjort en dubbelbeställning. Det har ju hänt förut.
En villervalla klänning som Inez fick i början råkade jag köpa dubbelt.
det hade ju inte vart så kul att få två paket fulla med leksaker, som är samma sak. Eftersom jag kikade på flera sajter, men inte gillade deras upplägg.
Tex lekmer.se, där försökte jag beställa, men det tog över två timmar och jag hade inte ens kommit igenom halva sortimentet. Nä, på hikmet va det ett bra upplägg och väldigt bra priser.
Inez fick en bobbycar bla. Egentligen ville jag beställa även denhär, men det väntar jag med till nästa år tror ja. Den kommer hon bli mer glad över då. Passar ju perfa för en liten hästtjej som hon. =)

1 kommentar: