söndag 24 oktober 2010

Inez har vart på Bio! =)


Idag höll vi (läs jag och Elias) på iträdgården med alla miljoner äpplen. Vi hade tyvärr inte vädret på vår sida. Utan jag va genomblöt! Jag har bara sånnadär galonisar som inte andas till mej själv. Å det funkar ju inte när man arbetar eftersom man svettas. Regnkappan jag har när jag rider är ju just en lång kappa. (Älskar den, för den blir som ett täcke på hästen å man håller sej både torr om kläder, i sadeln, och så håller sej hästen torr. Men det bästa av allt är att man får lite hästevärme, så man slipper frysa).



När vi höll på som mest ringde Magnus, Adams tränare å frågade om vi ville gå på bio med dem.
Först hade jag tänkt stanna hemma med Inez, men sen så tyckte båda jag å Uffe att vi ger henne ett försök.
Vi har ju proj här hemma och hon har vant sej vit stor bild och så.
Så efter att vi duschat av oss och värmt oss lite, så åkte vi alla iväg.
Toy Story 3. Jag tycker den va bra! =)


Och det verkade Inez åxå göra. Hon sa inte ett ljud på halva filmen, sen somnade hon. =)
Hon e så lätt att ha med lilla bäbisen! Världens bästa! Hon är verkligen en lätt och snäll bebis!



2 kommentarer:

  1. Haha fy fan vilken cool unge, Inez.. första biobesöket avklarat redan! HOn blir nog Ellens idol ;)

    kram på er

    SvaraRadera
  2. Ja vad skulle vi gjort utan de där små underbara barnen!? vardagen skulle vara jäkligt mycket tråkigare iaf ;)

    Mejl? jag hittar inget mejl :(

    Ha en mysig måndag!! kramar

    SvaraRadera