torsdag 29 juli 2010

Åhhh.. jag blir så ARG!

Vilka jävla töntar det finn! Ja blir så trött!
Min kära vän Jessika skickade en länk till mej idag. Jag blir väldigt väldigt upprörd när jag läser denna!
Den hemska "Stockholmsveckan" som är här på Gotland, närmare bestämt i Visby, vecka 29 är pinsam! Så pinsam, att jag skäms att säga att jag är från Stockholm. Jag håller mej här på landet den veckan på året, å åker bara in till stan i nödfall.
Förr om åren har bratzen sprutat champagne omkring sej. I år vart det förbjudet.
Istället har töntarna "slösat" en hel flaska, som kyparen fått hälla ut i vasken. Sk. "Vaskning" Urtöntigt!
MEN, när det går så lång att man beställer 50 hamburgare, för att bara äta EN, å slänga (!!!) resten blir jag förbannad! Det finns människor som inte har råd att gå må McDonlads, HÄR i Sverige! Det finns människor som inte har råd med mat! Barnen får inte gå i skola, utan måste jobba för att få in pengar till familjen så att familjen kan ÄTA!
Va är det för idioter!? Fattar dom inte att det är ett hån!?
Varför inte göra något vettigt med pengarna? Starta en "Insamling V.29 på Gotland" å tävla om vem som kan bidra med mest! SKRIK ut det i Almedalen om ni nu vill att alla ska höra ert namn, om vem som är rikast! Men kasta för fan inte mat!
Utmana inte ödet, trampa aldrig på bröd!

Å pengar ska vara makt? Hmpf.... Töntar!
*skitförbannad*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar