torsdag 5 april 2012

Glad Påsk

Oj oj... Vilken morgon! Inez vaknade på fel fel fel sida idag. Jag visste direkt att det skulle bli problemas med påskkärring stuket.
Som tur var hade jag en ögonskuggsask med massa färger med Hello Kitty på. (Tror jag köpte den när jag skulle på 80-tals fest får nåt år sen). Så rougen gick på utan problem. Prickarna fick jag övertala henne till. Lika så sjalen. Jag visade henne andra påskkärringar på Facebook och google. Det verkade funka. För på mössan fick jag till slut på sjalen. Men först skulle hon dansa magdans (så fort hon har en sjal eller en handduk ska hon dansa). Herregud... Hoppas det blir lättare nästa påsk! =)

Glad Påsk Önskar Inez och vi andra i familjen.

4 kommentarer:

  1. Sötaste påskkärring jag sett!
    Önskar er alla en glad påsk =)

    SvaraRadera
  2. Den sötaste lilla påskkärring man kan tänka sig, tycker farmor!

    SvaraRadera
  3. Hahahahahaha nämen vad söt. Nästa påsk är hon ju en van liten kärring;)Haha magdans där det var roligt!!

    SvaraRadera
  4. Sötnöten, härligt att hon vill dansa!
    kram och glad påsk!

    SvaraRadera