onsdag 11 april 2012

Dustin & Telia.

Idag skulle man kunnat tro att jag var gravid.

Var inne i teliabutiken, eftersom jag skulle få mitt simkort fortare.
Jag klev in i butiken 15 min innan dom stängde. Tog en nummerlapp och gick å satte mej.
När nästa nummer var vad det ingen, sen farbrorn som klev in innan mej. När han var klar, så var det två nummer kvar, men jag var nät på tur. När dom trycker så har ingen numret, å hon trycker igen, ja men då tränger sej en J****A kärring och säjjer att hon har numret (hon kom EFTER mej). Jag sa ingen, men gick å ställde mej typ bredvid så att hon skulle skämmas lite. Till saken vad den att hennes ärende tog lite mer än 30 min! När det väl blev min tur (butiken hade ju stängt), så plockade hon fram mitt "fall". Tar fram ett sim kort. Sen va det klart. Men jag ville testa först, vilket jag gjorde, men det funkade (såklart) inte. Jag förklarade IGEN att jag MÅSTE ha ett simkort som funkar. Herregud! Hur svårt kan det vara!?!? Hon kunde iaf inte hjälpa mej. När jag gick ut, så råkade jag smälla igen dörren, vilket inte riktigt var min mening. Men det var ändå lite rätt åt dem. Dom måste nog ha sagt J***A kärring efter mej inne i butiken. Haha...
Nu har jag iaf lyckats använda min arab-gen riktigt bra! Jag lyckades med att få 3 mån gratis försäkring. 6 mån Spotyfi (stavas det så?) 3 mån gratis månadsavgift, samt en makulering av 250:- på inträdet. Alltså 2347:- Ibland e det bra att va lite arab. Haha...

Sen ett annat problem. Dustin. Där jag hyr min dator ifrån. Ja, vilka puckon!
Först å främst har jag haft problem med fakturor i snart 7 mån! (Har betalt för mycket).
Min dator pajade när vi var i Gbg. Skärmen lyser bara svart.
När Uffe ringde dom idag, sa dom att vi skulle ringa hp. Eh... varför då? Vi har ju avtal med dom, och dom i sin tur med hp. Varför ska VI göra deras jobb när vi betalar dem för en tjänst! Då säjer dom att det är vår dator, och vårt problem! Haha... vilka puckon!
Uffe svarade med att OM det nu är våran dator (vi hyr den ju) kan dom ju sluta skicka fakturor!
Snacka om att ha noll koll. Hon skulle höra med sina kollegor och MAILA. Hahah... tur att man kan skratta. Ok, så gissa EN gång om vi kommer att hyra nästa dator hos Dustin?
Varför vi vill hyra, är just detta! Datorer går ju bara sönder. Därför vill jag hellre ha en ny när man ska köpa loss. Nästa gång väljer jag fan en äppeldator! Skitkvalité det är på saker!

1 kommentar:

  1. Jag är så nöjd med mitt äpple! Kommer aldrig byta tillbaka. Störigt det är när de inte har vett att ge rätt service i en butik, det är helt hopplöst. Skönt att du visade lite attityd!! kram

    SvaraRadera