måndag 9 april 2012

Bebissniff...

Idag kom Ingemar, Ullis, Vidar och lilla Idunn. Gissa om jag sniffat bebis idag igen. ;) Haha... jag bara älskar bebisar! Livsfarligt är vad det är! ;)

Jag å Inez bakade "muppin" (=Muffins). Vi gjode kladdkaksmuffins idag.
Hade ingen Philadelphia hemma, så vi kunde inte göra med glassyr.

Ullis är Skottis gamla mamma, för er som missat det. Det är lite kul när hon kommer, man ser på Skotti att han känner igen henne. =)

Lite senare blir det sykurs. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.
Kanske blir det en pyjamas till lillfisen. Får se.


Inez å mina muppin.

Inez gillar att gunga, en gunghäst tror jag hon skulle vilja ha. Synd att man inte har så mycket plats... =(

2 kommentarer:

  1. Åh söta Inez, vilken koll hon har ;)
    hoppas ni haft en härlig påskhelg <3 puss o kram gumman

    SvaraRadera
  2. Himla fina bilder!!!Sykurs vad kul!Syr du mkt fortfarande? Jag vill ha mer Mima saker i mitt hem!!!

    SvaraRadera