fredag 13 januari 2012

Småsyskon som blivit stora.


Ibland känner man sej gammal. Ok, jag ÄR inte gammal! ;)
Jag fyller iof 31 i år, men det är ju ingen ålder, säjs det.
Jag har dock börjat känna mej lite äldre, just förra året. Känns som att jag inte är lika speedad, har ont lite här å var å gick ju faktiskt upp hela 8 kg runt jul. Det är inte en vanlig syn. Nu har jag iof gått ner 6 kg igen, så det är ingen panik. Men när ens småsyskon eller barn börjar bli stora, då kan man lätt börja känna sej lite skrynklig. =)
Mellan mej och min lillasyster skiljer det 7 år, och mellan min lillebror och mej ytterligare 7 (alltså 14). När syster yster jobbar som biomedicinskanalytiker (komiskt nog gör hon medicinerna som Elias behöver till sin blodsjukdom) och lillebrorsan börjat gymnasiet å kan laga middagar känns det genast som att jag visst e ganska så gammal! =P


Min lillasyster, jag å min lillebror (som åxå e lik Jimi Hendrix (=orättvist)) Inez, Elias (fråga mej inte va han gjort med håret) & Adam. Se! Snart har Adam åxå växt om mej! Jag är ändå hela 177 cm!

1 kommentar:

  1. Så fin bild av er tillsammans! Jag blir så glad!
    Puss o kram till er alla på fotot

    SvaraRadera