måndag 21 november 2011

Dockor, det är det bästa som finns.

Inez har vart sjuk. Hon har haft något som heter "Höftsnuva". Det kan ni läsa om här <---
Lillskruttan kunde inte gå och ville bara vara i famnen. Om hon hamnade på golvet, så kröp hon. Detta tillsammans med feber. Hur som så gick det över lika fort som det kom.
Eftersom min mamma hade vart på IKEA och skickade med Ulrika (Skottis gamla mamma) en leverans till oss. Inez fick en dock för att hon vart sjuk.
Hon verkligen älskar dockor. Hon gillar bilar me, men dockor och vagnar gillar hon allra allra bäst!


Inez med sin nya docka från mormor. Kortet är taget i morse innan dagis.

Igår var killarna i familjen på bio och kollade på Tintin, så jag & Inez shoppade lite på stan. Det vart en del till köket, å lite smått till henne. Bla fick hon en pärlplatta och pärlor. Hon älskar det! =) Satt med den i säkert en timme, helt tyst å bara pillade. Söta unge!

Nu ska jag till doktorn å kolla varför jag mår som jag gör. Själv tror jag att jag håller på att bli utbränd, men jag hoppas givetvis att det är brist på nåt, så att man kan mumsa piller istället.
Vi hörs! Kramisar!



4 kommentarer:

  1. Skönt att hon är på benen igen!!

    här hemma är det också bara dockor som gäller!
    ha en bra början på veckan snygging! kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilka ljuvliga bilder!
    Kram farmor

    SvaraRadera
  3. Så roligt att hon tyckte om dockan. Jag fick alltid en ny docka av min mormor när jag var sjuk eller skulle göra något jobbigt!

    Tänkte att det var en tradition som jag ville upprätthålla! Så var det så jättesynd om lilla Inez!

    Försökte ringa igår o höra hur det gick för dig hos doktorn!

    Puss o kram till dig o Inez o övriga familjen!

    SvaraRadera
  4. Fasiken asså Alfred har med varit sjuk förkyld/är men det är bättre nu. Jag med & imorse vaknade jag med feber. Jäkla skit som går asså.många verkar sjuka nu=(
    Tittar du in hos mig ibland?Saknar dina kommentarer tjejen!

    SvaraRadera