lördag 1 oktober 2011

Tillökning i familjen...

Mitt i allt byggkaos, får vi två småttingar till att ta hand om. =)
Den förra kullen lyckades hon gömma väl (vi har ännu inte sett om det ens blev något), men denna gången hittade vi dem. Förlossningen måste ha varit inatt, eftersom hon hade mage igår.
Det var inte lätt för Uffe, Adam & Elias att komma åt uppe på kattvinden. Jag stog nedanför med Inez. Och bara att höra killarnas "åååååhhhh....." fick mej att smälta. =)
Lyckades ta en bild innan batteriet dog.

Se så söta! Tror att det är en flicka och en pojke. Namnförslag mottages gärna!


5 kommentarer:

  1. Vinda o Vindo, är mitt namnförslag!

    Jag tycker dom är underbara! Förstår att barnen är jättelyckliga!

    Vilken vind är det som du kallar för kattvinden? Är det vinden i stora huset?

    Pussa kattungarna från mej!

    SvaraRadera
  2. Piff och Puff
    Drill och Drull
    Tommy och Annika
    Reine och Mimmi
    Siden och Sammet
    Mjuk och Söt
    Misse och Musse

    :)
    Ska ni behålla dem båda?
    Älskar katter!

    SvaraRadera
  3. Åååh så söta! Namnförslag: Zeke & Svante, Zion..
    Åh jag gör så gott jag kan för att komma i form till Göteborgsvarvet nästa år!

    SvaraRadera
  4. Förresten skän 30:- du med till min insamling för hjärtebarnen!

    SvaraRadera
  5. Tigris lr Tiger, Josefine, e fine namn :)

    SvaraRadera