tisdag 11 oktober 2011

Nostalgi och i-landsproblem.

Idag på morgonen har jag vart med killarna hos tandläkaren. Hon hade innan suttit å tittat igenom deras journaler och konstaterat, precis som jag att det är orättvist. Adam, den stackarn har redan haft hela 7 hål, medan Elias inte haft ett enda. Jag har heller aldrig haft ett enda hål. Vi äter ju samma mat, och lika ofta. Borstar tänderna gör vi åxå.

Hur som... när jag kom hem så bytte jag snabbt om för att gå ut å hjälpa till i bygget.
Mattisa lägger badrumsgolvet, som ger mej en nostalgisk känsla och längtan till Marocko. Jag monterar resten av köket. Har bara ett, ev två skåp kvar. Kan bara inte bestämma mej om jag vill ha det ena eller inte. Tror att det lutar åt att inte ha. Kanske blir ett inlägg om det, så får ni hjälpa mej. =)


Marocko hemma i Fole. Det blir bra det! Önskar att vi hade lika varmt åxå. =)


Så..nästan klart nu. =)

Och så till dagens problemlösning! Kan jag kombinera dessa? Knoppar på lådor och handtag på skåp? Eller ska jag köra handtag på allt? Kan man ha en kombo på guld (knopparna) och silver (handtagen)??? Hur ska jag välja... Hjälp mej nu! Knopparna fanns i det gamla köket, och kan ju vara roligt att ha. Eller ska jag spara dom till garderoberna i Inez rum?

4 kommentarer:

  1. Sååå fint! Handtag på allt o knopparna i Inez´rum!

    SvaraRadera
  2. Älskar knopparna, har dom på dörrar här. Men du, inte mixa med de "silvriga" handtagen. Det tycker jag ser konstigt ut!
    Kram

    SvaraRadera
  3. tittilitittilaaa11 oktober, 2011 17:00

    jag håller med eva. handtag på allt och sen knopparna till inez rum. blir alldeles för mycket guld och silver och ne, jag tycker inte det passar in i det nya köket.
    Kraam =)

    SvaraRadera
  4. Kör handtag i köket och de söta knopparna i Inez rum. Det blir kalas!
    Kram
    Ulle

    SvaraRadera