fredag 7 oktober 2011

6 månader, nästan på dagen.

Idag har något otroligt hänt! Toan sitter i röret! Fattar ni hur glad jag är!?!
Man kan ännu inte spola eller så, eftersom den inte är fast, men man slipper utedasset! Ett halvt år med utedass, det lovar jag att jag ALDRIG gör om! Men jag är rätt stålt att vi klarade det. Med tre barn, kräksjka, feber och storm. Klappar mej själv på axeln å tycker jag e grym. Hahah....
Idag var min tanke att måla stallet. Men det vart kakel i köket istället.

Den inbyggda billysbokyllan vart såhär fin. =)

Här blir det tapet och vitrinskåp.

Mattias har lärt mej att kakla idag. Jag har tidigare bara mosaikat.

BIG moment! Tror ingen fattar hur mycket detta betyder för mej! Inte ens min familj tror jag!
Toan på ingång... =D

Lite meck verkade det vara...

Bla bla bla... Jag babblar på som vanligt. Hoppas dom inte får ont i öronen av min mundiaré. Lägg märke till det fina fina kaklet! =)

1 kommentar:

  1. ETT HALVÅR!? det är ju helt jäkla galet ju.. jag hade nog klarat mig max två besök ;)

    ja de där jäkla anonym alltså, tog ofta åt mig i början, men efter nu snart två år med öppen blogg är man ju lite tåligare!!
    kram på dig fining!

    SvaraRadera