fredag 26 augusti 2011

Välkommen till ditt nya hem Skotti.

Idag kom Islandshästen Skotti hem till oss. Egentligen skulle han ha kommit igår, men lastbilen gick sönder. Jag har väntat som ett litet barn på julafton. =)


Hoho... e den stabil..? Ja, det går bra! Oj, va stel ja är efter den långa färden... Skönt att få komma ur. Undrar vart jag är...
Åh... vad är detta!? En ny kompis! Ehhhheehhe... va kuuul. =D

Hej hej... jag ska visst flytta hit å vi ska bli kompisar. =) Jag ska bara vila ut i någon dag innan vi kan leka loss å bestämma vem som egentligen är boss här. ;)

2 kommentarer:

  1. Tack snygging, jag brukar göra som så.. jag bryter ihop totalt i fem minuter och sen är jag på banan igen ;)

    välkommen till Skotti, (min älskade gosedjurshund heter också Skotti, islänning han med ;)

    Happy fredag på er fina familjen!
    kram

    SvaraRadera
  2. Farbror Skotti kommer få det kanonbra hos dig Mima! Det känns jättebra att lämna över honom i din vård. Ta väl hand om honom. Han är en guldklimp...!
    /Ullebulle

    SvaraRadera