söndag 28 augusti 2011

Ett kort i timmen...

Idag har jag tagit ett kort i timmen. Började kl 12:00 fram till 16:00

Kl 12:00 tar Uffe ut lite pengar. Vi är på Slite marknad. Adam är hos Emil och leker.

Jag har hittat en sopkvast (ville ha en redan förra året, men eftersom jag inte "orkade" kånka runt på den tänkte jag att jag skulle köpa en när vi var påväg hem, men då var dom slut). Alla jag hittat under året har haft plastskyffel. Denna är av metall. Bra grejer. Ingen av barnen ville åla något på tivolit.
Sen vart det fika på Humle & Dumle. Tänkte såklart på min kära kollega Monica som jag jobbade med på SEB. Vi var verkligen Humle & Dumle. =)

Här är klockan 16:00 Vi är på väg för att hämta Adam och sen hem. I vår socken fann vi en loppis skylt som vi följde. Hittade en liten griffeltavla och en gammal mjölsikt, precis en likadan som min farmor brukade använda i Marocko. Min ska jag bara ha att titta på och bli påmind om henne.



1 kommentar:

  1. Va kul =)
    Jag kanske också ska ta ett kort i timmen,, men det sker inte så mkt under mina dagar ;)

    SvaraRadera