måndag 1 augusti 2011

Dålig på att blogga. Sorry!

Det är full rulle här hemma, som vanligt.
Våra gäster löser av varandra på löpande band och samtidigt pågår bygget för fullt.
Just nu höll jag på att riva den del av köket som finns kvar, men det är för mörkt (finns ingen el). Så jag får försöka ta det imorgon när Inez sover middag eller så.
Vid middagstid kommer Malin och hennes familj ner. Det ska bli kul. Eftersom vi bor i gästhuset själva (sovrummet e utan ytterväggar) så har vi fått låna vår grannes husvagn. Han körde hit den idag å den e riktigt fin inuti! Nästan så att jag vill byta! Haha....

Jag har beställt hem ångduschen/bubbelbadet, blandare till kök och handfat. Sen ska jag klicka hem tapeten som jag tänkt ha i köket.
På något vis ser jag ett litet litet ljus i den jättelånga tunneln. Den 15:e kommer alla fönster. Det är ännu en milstolpe i bygget. Jag hoppas hoppas att detta snart är över, för fy va jag längtar efter att få inreda! =) Vi kommer tom att få en gå in garderob med 3 meter i takhöjd! Wihoo...!




4 kommentarer:

  1. Låter som ett drömhus! ;)
    Sen blir det inte mycket bloggande på sommaren - vem vill vara inne och blogga när det är fint väder liksom? & har man dessutom så mycket som ni har just nu med bygge och allt så är det inte alls konstigt.
    Den där garderoben blev jag nyfiken på! ;)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken spännande tid du har framför dig!
    Kram
    Ps blir nog inte Gotland i år, lite dyyyyrt. Men vi kommer, förr eller senare!

    SvaraRadera
  3. Åh herregud vad skönt när det börjar arta sig!!!

    SvaraRadera