torsdag 21 juli 2011

‎1848 goes cab


Jag som fd stockholmare tycker att det är ganska pinsamt att ens öppna truten denna veckan. Jag skäms verkligen för stockholmarna på stockholmsveckan! Ok, jag ska inte dra alla över en kam, men dom flesta vet inte hur man ska bete sej!
Så jag å barnen har flytt ön. Till..... Stockholm. Eller Strängnäs rättare sagt.
Har vart på Ikea i kurvan och köpte lite av varje för presentkortet! =) Lägger ut bild på det sen så ni som va med på det får se vad ni köpte! Är jättenöjd!
Jag har inte med mej kameran, för den har jag offrat till bygget! Vill ju ha denna veckans händelser i bild. Det är nämligen så att huset byter tak när vi är borta. Och samtidigt "kopplas" det gamla med det nya ihop.

Kolla här! Man ser in i Adams nya rum, Elias nya rum och lite av vårat nuvarande sovrum! =)

‎1848 goes cab!



1 kommentar:

  1. åh du kunde ju kikat in på butiken hos mig då =) skulle vart kul =) Kul med nytt tak :D // Titti

    SvaraRadera